Bliv medlem af Hjørring Musikforening og oplev koncerter af høj kvalitet.
Det koster 750 kr. for par og 375 kr. for enkelt for en hel sæson  - 7 koncerter i 2024.

Udfyld formularen herunder og du bliver efterfølgende kontaktet af foreningens kasserer.

Navn(e) (skal udfyldes)

Adresse (skal udfyldes)

Postnr. og By (skal udfyldes)

Telefon (skal udfyldes)

Din e-mail (skal udfyldes)

Vælg medlemskab - par/enkelt (skal udfyldes)

Evt. besked

• Du kan også blive medlem ved at tilmelde dig ved en af vore koncerter. Foreningens kasserer Bjarne B,. Nielsen står klar ved koncertsalen for at hjælpe dig.
    • Eller kontakt kasserer Bjarne B. Nielsen på mail eller telefon:
    •  98 925210
    • rbn@has.dk
    • NB! Husk også at tilmelde Nyhedsbrev til din mailadresse - se herunder.

Tilmeld Nyhedsbrev

* skal udfyldes
    Betingelser *

Når du tilmelder dig til nyhedsbrevet fra Hjørring Musikforening, giver du os samtykke til at sende dig nyheder om vore koncerter og anden relevant information fra foreningen. Du kan i vores persondatapolitik læse mere om, hvordan vi behandler dine personoplysninger, samt hvilke rettigheder du har.  Du kan til enhver tid afmelde Nyhedsbreve fra foreningen.