Her finder du os

Adressen er Hjørring Gymnasium & HF-kursus, Skolevangen 23, Hjørring. I Festsalen er der opstilling til min. 200 personer (max 300) .

Adgangsforhold

Adgang til Hjørring Gymnasium er  handicapvenligt indrettet med store indgangsdøre.  Koncertsalen ligger i niveau med indgang & foyer - ingen trapper!

Før koncerten

Der er adgang til publikumsfoyeren ca. en time før koncerten begynder.  Dørene til FESTSALEN  åbnes som hovedregel 40 min. før koncerten begynder.

Toiletter/Handicaptoilet

Toiletter findes i foyeren lige ved FESTSALEN. Her er også handicaptoilet til kørestol. Der findes også toiletter i  kælderen (tapper).

Garderobe

Der er garderobe i foyer ogi kælderen under publikumfoyeren (garderobe eget ansvar) .

Pauseservering

I pausen sælges drikkevarer (vand/vin) i foyerområdet  til rimelige priser.

Parkering

Parkeringsmuligheder nær Hjørring Gymnasium:  Ved indkørsel fra  Skolevangen og ind langs FESTSALEN findes en P- plads med direkte indgang til  publikums-foyer.  Der findes P-pladser ved VUC på Skolevangen, P-plads på hjørnet af  Skolevangen/Tørholmsvej og P-plads ved Femhøje, Hjørring Stadion (lige overfor Hjørring Gymnasium) .

Mobiltelefon & Fotografering

Af hensyn til de medvirkende kunstnere og publikum skal mobiltelefoner være  slukkede/lydløs under koncerten.  Lyd- og billedoptagelselser er ikke tilladt under  koncerten.

Backstage

Bag FESTSALEN findes lokaler - backstage -  til musikere (garderobe, omklædning).

Flygel og Sal

Festsalen har plads til min. 300 personer.

Steinway & Sons

Flyglet er anskaffet i fællesskab med Hjørring Musikforening og Vendsyssel Festival.

Model D274

Steinway & Sons model D (274) nummer 593303 (bygget dec. 2012).